Welkom!

Tevens wordt dit een uitstalling van ontwerpen en kunstprojecten die ik als afgestudeerd theatervormgever/beeldend kunstenaar maak.





dinsdag 24 mei 2011

Expositie

De tijd gaat ongelooflijk snel, er moet ook ongelooflijk veel gebeuren rondom het afstuderen. Daarom heb ik al zo lang niks meer op de blog kunnen zetten. Maar het aantal dagen dat ik nog heb totdat alles af moet zijn is nog op 1 hand te tellen, dus verslaglegging van wat ik afgelopen tijd heb gedaan volgt zeker nog, maar na 31 mei, dan weet ik zeker of ik afgestudeerd ben of niet, en dan.. vanaf 2 juni, de expositie met (een selectie van) al het werk, en dat van mijn negen andere klasgenoten!
Komt kijken!!!

1 opmerking:

  1. Lieve Anne,

    Dat is een hele mooie persoonlijke tentoonstelling geworden. Wat een werk heb je de laatste weken verricht! Hulde! Gefeliciteerd!

    Liefs,
    Sandra & Gijs

    BeantwoordenVerwijderen